Simone ontdekt de wereld

Met 2 benen op de grond..!

Haaaai Allemaal,

Hier mijn eerste verhaal vanuit het O zo benauwde Bangkok!

Na eenontzettend gezellig afscheidsfeestje op vrijdag begon de tijd toch echt te dringen om alles in te pakken,en was het dan ook zo maandag 16.30 uur. Opschipholiedereen gedag zoenen en toen samen door de douane.

Na een overstap en eentoch vrij lang durende vlucht zijn we om 15.00 locale tijdveilig geland, we haddentijdens de vlucht helaaslast van lichtelijke turbelentie wat bij ons allebei voor behoorlijke misselijkheid zorgte, gelukkig stonden we optijd aan de grond om de kotszakjes onaangeraakt achter te laten.

Eenmaal onze backpacks in het bezit en door de douane werden we met beide benen op de grond gezet, we waren in het land van de eeuwige glimlach.
Gelukkig waren we door velen al gewaarschuwd niet direct binnen een taxi te bestellen, we liepen dan ook direct door naar buiten. Helaas voor ons hadden we beneden opzoek gemoeten naar een taxi maar wij liepen natuurlijk de hele toeristische meute achterna met als gevolg dat we meteen te veel hebben betaald!

Na zo'n 20 min in de taxi belanden we meteen in de bangkokse trafic-jam, na wat enge inhaal manouvres van onze taxi chaffeurkwamen we bij onsguest house, een echt guest house voor backpackers. Het was dan ook een mooi gezicht toen na een uurtje Serenabij ons kwam eten,iedereen in z'n chill kleding en Serena op haar hakken!

We hebben even gezellig met zijn 4e gegeten, verschillende tips gekregenen toen moestSerena alweeropstappen om haar vlucht naar Nederland te halen!

Wij hebben nog een kleine verkenning gedaan in de straten rond ons hostel maar omdat het hier vroeg donker is hebben we eigenlijk maar weinig gezien.

Nu (06.00) zijn we allebei alweer een tijd wakker door de warmte en het totaal niet moe zijn door het tijdsverschil!
Straks gaan we de stad in om te doen waar we voor gekomen zijn.. cultuur snuiven!

Jullie horen en zienbinnekort meer van mij,

Dikke zoen.

P.s. Bedankt voor alle reacties, support, en afscheidscadeau's

rory

het begin is er!

heel veel plezier!
en maak mooie foto's!

groetjes rory

Rob en Wil

Hai Simone,
Goed om te lezen dat je op de plek van bestemming bent aangekomen en dat jullie avontuur nu echt is begonnen. We houden je berichtjes nauwlettend in de gaten en wensen je vanuit Zwaanshoek veel plezier!
Rob en Wil

bert en carla

Hallo Simone,
Nou gelukkig ben je goed aangekomen en kan je avontuur beginnen.
Heel veel plezier en we volgen je vanaf hier.
Groetjes Bert en Carla

Mette

Ha die Simone,
Goed om te horen dat jullie veilig aangekomen zijn.
Tja zo'n eerste taxi ervaring heeft iedereen volgens mij. Wees altijd op je hoede en in die landen moet je er vanuit gaan dat ze aan je willen verdienen! Informeer gewoon op verschillende plekken naar de prijzen van iets en neem dan de goedkoopste of meest aantrekkelijke. Nooit meteen happen!
Alles in Nederland nog steeds zonnig. De herfst mag van mij nog wel even wachten!
Een goede reis verder, groetjes van Mette

Mirjam van der Hulst

Jullie zijn dr!! het kan beginnen!

Doe voorzichtig, veel plezier en een dikke kus!!

X

Oma Mes

Halo Simone
Jammer dat jullie misselijk waren maar nu ga je aan het avontuur beginnen ik wens jullie heel veel plezier en ik volg je ook vanaf hier
Groetjes van oma Doei.

Jeannette

Hoi Simone,
Fijn te horen dat het met de vlucht goed is gegaan, jullie zijn geland en kotszakjes zijn niet gebruikt. Nu gaat het avontuur beginnen. Wij gaan je berichten afwachten en ik hoop snel weer iets te horen en foto's te zien. Groetjes ook aan Diantha. Kus xx liefs van ons Jeannette en Frans

Bas

Hee schat,

Ben blij dat jullie goed zijn aangekomen. Je hebt maar geluk dat je daar zit en niet in Nederland, want d'r is hier niets aan ;-).
Ik spreek je snel weer.

Kus

Roel

Hey Zus!

Nu is het dus eindelijk begonnen. Maak je niet druk en geniet ervan!

Dikke kus

Evelien

Hee siep,
Het avontuur kan eindelijk beginnen. Geniet ervan, ben benieuwd naar de avonturen die je zal gaan beleven! Have fun X

Nick Helsloot

Heey Siem!!

Geweldig!! Leuk zo'n reis, ik wist helemaal niet dat een reis naar bangkok op je planning stond! Veel plezier en ik hoor wel hoe je het heb gehad.

Kus Nick

Whaaa Bangkok!!
Good luck babe! X

Lia en Lex

Hoi Simone en Diantha,

Goed en veilig aangekomen in Bangkok !!
Het grote avontuur is begonnen in het land van de eeuwige glimlach. Die Boedha heeft dat er goed ingewreven: leef in het hier en nu en geniet van alles. Dat wensen we jullie ook toe.
En we zullen jullie avonturen op de voet volgen.
Heel veel plezier.
Dikke kussen,

Lia en Lex

fleur

haai meiden leuk verhaal hoor! lekker genieten en veel plezier en natuurlijk voorzichtig;)

kus fleur

Wiebe en Yvonne Smeding

Hi lief nichtje van me, heb net je reisverslag zitten lezen, spannend hoor helemaal naar Azie.
Ben erg benieuwd naar al je belevenissen, dus ik zal je blog vaak even bekijken voor nieuwe berichten.
Ik wens je heel plezier toe, en dat je maar een super tijd mag hebben de komende 4 maanden.
Kijk goed uit en pas goed op jezelf, heel veel liefs Yvon

serena

haha jaa was wel even wat anders dan ik altijd doe! maar jullie zaten in een leuk buurtje..
ik ben net weer in nl. zet straks even onze foto op de computer, dan mail ik m!
xxx

mur

lieve siem,
lekker bezig!!
heel veel plezier en geniet ervan!!
je mist hier niks!!
dikke kus mur

Menno...!

Leuk om wat van jullie tot horen.. jullie krijgen een top tijd daar... kan niet anders...
succes en veel plezier...

xxx

Hetty

Hai Simone. Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag, die, als ik het goed onthouden heb, toch vandaag is? Zoals vrijdagavond al een beetje afgesproken, gaan we samen een keer een hapje eten als verjaardagscadeautje als je weer terug bent (jij wil tenminste wel, haha).
Ben je inmiddels al een beetje aan het wennen daar? Zal idd wel heel erg warm zijn. Wat een super reis die je maakt zeg. Ben heel benieuwd naar je ervaringen en zal je blog dan ook goed in de gaten houden.
Heel veel plezier daar en hoop dat je een fijne verjaardag hebt.
xxx Hetty

Jeannette en Frans

Lieve Simone, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wel speciaal hoor je verjaardag in Bangkok, weer eens iets anders dan in Zwaanshoek. Wij zullen aan je denken en op je proosten.
Verjaardagskussen xxxx van ons Frans en Jeannette

Mirjam

Hoeraaaaaaaaaaaaa gefeliciteerd met je verjaardag, is weer eens wat anders!
Hier is het vandaag echt herfst dus ik verwacht dat jij er vandaag een stuk zonniger bij zit ;-)

Dikke kus en ook van Martijn
x

Ilonka

Hoi Simone,

Zie dat je vandaag jarig bent. Nou van harte gefeliciteerd hoor, kan je tenminste nog met diant vieren!! Hele fijne dag en ik ga zeker je avonturen volgen.

Liefs Ilonka (zus Monique)

Monique

Hee simoontje,
Gefeliciteerd met je verjaardag, ik vind het echt heel rot dat je alleen verder moet, maar ik kan er ook niets aan veranderen.
Ik hoop dat je toch een hele mooie reis gaat maken en ik ga zeker met je mee lezen.

Veel liefs Martin en Monique

Messen - Zwaanshoek

Lieve Simone,
Vanuit een stormachtig Zwaanshoek van harte gefeliciteerd met je verjaardag. 21 jaar geleden hadden we toch niet kunnen bedenken dat je ooit je verjaardag in Bangkok zou vieren.
Groetjes!
de Messen

Eva

Hey Simone,
Wat heerlijk, dat het zo lekker warm is daar, hier is het lekker herfst aan het worden :( gelukkig is het skiën weer begonnen, mis je wel hoor tijdens de training maar goed ga maar lekker genieten!
Kus Eva

marike (kennemerrand)

He Simoontje !
Goed om te lezen dat het allemaal goed is gegaan !
Hier is het pure herfst vandaag !
Geniet van alles !
Liefs
Marike

André en Mieke

Gefeliciteerd met je verjaardag.
Al een beetje droog daar vanwege het regen seizoen?
Maak er iets onvergetelijks van.

groeten, Mieke en André

Corrie, Fleur en Olav

Haai avontuur babe! wat een verhaal weer zeg! wij kunnen ons niet voorstellen hoe je je zo goed kunt vermaken! maar na al die verhalen lukt dat jou heel goed! super leuk dat je ook foto`s erbij doet! zo te zien verveel je je niet! en veel mensen ontmoeten! leuk hoor! we blijven je volgen! tot snel mop

lieve groetjes van ons