Simone ontdekt de wereld

Moe..!

Ik had in mijn vorige blog een uitgebreid verslag over Halong bay beloofd maar eigenlijk kan ik heel kort zijn, want het was in 1 woord Schitterend! en ik denk dat jullie dat ook wel uit de foto's op hebben kunnen maken!
We hebben de eerste dag een kort stukje tussen de uit het water rijzende rotsblokken gevaren en gekayakd! Daarna kregen we een ongelofelijk lekkere seafoodlunch, voor het eerst heb ik krab gegeten, en dat was een hele ontleding!De eerste nacht sliep ik op de boot, de 2e daggingen we naar een prive eilandje waar we in bungalowtjes sliepen! Het was echt super, wakker worden en zonsopkomst van uit je raam zien!

Toen ik weer terug was in Hanoi ben ik richting Sapa vertrokken, hier heb ik een 2 daagse hike gedaan, erg mooi om door alle sawa's te lopen! Ik ben daarna nog 3 dagen gebleven en heb lekker helemaal niks gedaan! Terug in Hanoi had ik met Hannah een meisje dat mee was op de hike afgesproken, we zijn een beetje gaan winkelen en belandde daarna met zijn 2 achterop 1motortaxi, gewoon omdat het een stuk goedkoper is. Het was een leuke ervaring en we vielen daar echt niet op want hier is het de gewoonte om met zijn 4e op 1 motor te zitten!

Nu alweer 3 dagen geleden ben ik naar Maleisie, kuala lumpur gevlogen! En toen ik het vliegveld op liep in Kuala Lumpur voelden dat echt als thuis komen. Alles was totaal westers, en ik was echt zo blij om na 10 weken een mac. te zien! Samen met een ander Nederlands meisje heb ik hier eerst uitgebreid gegeten, toen zijn we allebei ons hostel gaan zoeken!

Toen ik in mijn hostel was heb ik een beetje uitgezocht hoe en wat in Maleisie, en al gauw kwam ik tot de conclusie dat ik eigenlijk het liefst wilde duiken en op het strand hangen, want ik ben eenbeetje reis-moe.. ik heballe tempels, budha's, encoffee- entheeplantages nu wel gezien! En aangezien het eiland dat ik in gedachten had gesloten is ivm de start van het regenseizoen heb ik besloten om na een paar dagen Kuala Lumpur door te vliegen naar thailand! Morgen land ik op Krabi vanaf daar neem ik het pondje naar het eiland Ko phi phi en daar wil ik mijn paddy gaan halen, en lekker van het strand genieten, daarna reis ik door richting de andere eilanden om nog wat losse duiken te maken en nog bruiner te worden.

Als ik mijn paddy binnen heb zal ik jullie laten weten hoe de onderwaterwereld op ko phi phi er uit ziet! Nu ga ik van mijn laatste avondje Kuala Lumpur genieten! (Het is een shop walhalah ;)

Dikke Kus

Reacties

Reacties

Eva

Hey Simone,
Wat heerlijk om nog even te gaan duiken en relaxen in Thailand! Klinkt zeer aantrekkelijk, succes met duiken! en geniet van je laatste paar weken in de warmte want hier is het nu echt al wel koud aan het worden!
Dikke kus eef

Martje & Theo

Hoi Siempie,

Wat een mooie reis maak je! Is echt leuk om je zo te volgen (eindelijk hihi) Geniet van het duiken en niet te bruin!!!!!

Kus
Martje Theo & 2 van die meiden

rory

hey sim,

ja wat zal ik er is opzeggen. denk maar gewoon alweer klinkt super! kijk je wel uit op het strand met dat witte huidje! die mensen schrikken zich dood daar:P

groetjes rory

Bart

Hela, volgens mij heeft u het wel naar uw zin! En dat is een understatement! :-)
Let even op! De dames hebben nu witte skibroeken dus zo'n vies bruin gezicht erboven steekt wel heel erg af.
Opletten dus! :-)

Veel plezier nog!

Groet, Bart

Oma Mes.

Halo lieve Simone
wat maak jij toch veel mee in die paar maanden en het ziet er daar allemaal heel mooi uit ook de foto's zijn weer mooi nou meis nog een paar weken en dan is het gbeurd en kom je weer naar huis ga nog maar lekker naar het strand en rust maar goed uit groetjes van oma.

Nico Warmerdam

Hoi Simone,
Ik volg met veel interesse je reis door prachtige oorden. Geniet er van!

Stephanhie B

Hoi Simoon!!
Hoe is het!!! Sorry dat ik je niet meer tips over Maleisië heb gestuurd! Is er een beetje bij ingeschoten! Maar zo te lezen red jij het prima zelf zo! KL is idd lekker shoppe!!hahaha moet je wel allemaal meenemen in je Backpack he!!;)
Veel plezier nog!

BESO

Diantha

LekkerrrrrxD
Pff nou ben je straks echt dik dik dik bruiner dan mij:P

Evelien

Heey Simoon,
Lekker geshopt in het Whahalah Maleisië? Je pak zag er ook al zo gaaf uit:) Geniet van de zee,zon en strand.Have Fun!! XXX

marjan hoogeveen

Heej Simone, af en toe lees ik je reisverhalen, wat heb je het fantastisch!! En wat gaat de tijd snel, hier is het maar saai, 't wordt steeds kouder, regen en 'savonds is het al heel vroeg donker. Natuurlijk trainen we trouw iedere week bij de skivereniging maar dat staat niet in verhouding tot de prachtige reis die jij maakt.
Geniet er van, 't is om voor je het weet !!
Groetjes Marjan

Lex en Lia

Hoi Simone,

Terwijl we dit lezen ben jij wellicht alweer vanuit KL vertrokken richting Thailand. In KL is het prima vertoeven. Ben je in de Petronas-towers geweest en in de enorme shoppingmall eronder ? Of in Chinatown en voor weinig een Italiaanse tas of nieuwe cd's gescoord ? We horen het vast allemaal nog wel. Nog veel plezier, ook onder water !!!

Groeten van
Lex en Lia

Wim Welsink

Hoi Simone,
Wij, ouders van Melvin, zijn gisteren teruggekomen uit Krabi, AO Nang. In het resort daar heb ik mijn sportschoenen met daarin een horloge laten liggen 9(RADO ) Voor 100 Bth kun je van Raylay Beach naar Oa Nang en voor 40 Bth weer met de tuk tuk naar Ayodthaya Resort ( kennen ze allemaal ). als je in de buurt bent en de moeite wil doen. we sliepen op kamer SA22 en ik heb de manager, Mark een Fransman, al een mailtje gestuurd .
Prachtige omgeving en prachtig om te snorkelen boven het koraal. Jammer dat zoveel mensen dat vinden. Enjoy your stay enne, our expenses and a free drink of course,

w. welsink

Wim Welsink

Gezien de beperkte ruimte in je backpack mag je de schoenen ook achterlaten hoor.

Groet,

W. Welsink

Hetty

Hoi Simone,
Wat zul jij weer moeten wennen als je terug bent. Wat een schitterende ervaringen doe je allemaal op. Elke keer ben ik weer onder de indruk van wat je allemaal onderneemt. Stoer hoor. Je foto's zijn ook prachtig, genieten voor ons hier. Nog maar een paar weekjes, maar gezien je "moe" zijn misschien ook wel lekker om weer naar huis uit te kunnen kijken.
Geniet nog maar lekker van de laatste weekjes.
Groetjes
Hetty

marcel en betty

Ha die siepi,

Hier weer een berichtje uit het natte hoofddorp,
Je bent nu niet meer de enige die in verweggistan zit want marcel zit nu in Ethiopie.

Je hebt in al die weken heel wat gezien waar marcel ook allemaal geweest is dus jullie hebben wat te bepraten als je er weer bent, alleen kom jij 2 dagen eerder thuis dan hij, hij komt 10 dec terug.

Doe voorzichtig bij het duiken en nog veel plezier op het strand en onder water geniet er van want voor je het weet moeten de schaatsen weer aan.

Groetjes van ons allemaal betty.

buurtjes

hoi Simoontje,
wat een gave foto's, wout was vooral onder de indruk van de haai en schildpad, of je deze ook geaaid hebt?
Het schiet al op , geniet er nog even van en tot gauw,
kus van de panocha's

Messen

Weer hele mooooooie bijzondere foto's, we hebben weer genoten! Het schiet nu echt op voor je, blijf dus maar genieten en lekker relaxen op het strand of waar dan ook!
Groetjes van ons allemaal!

Arvid

Super, super vet weer!
Begrijp goed wat je bedoelt met het reismoe zijn, maar je kan evengoed heerlijk gaan genieten van het onderweg zijn nu en gewoon luieren op de mooiste strandjes! Ik ben jaloers op je duikavonturen, erg cool dat je je paddy gaat halen. Geniet ervan.
x.

carla

Hoi lieve Simone,
Wat een mooie foto's heb je weer gemaakt en wat is het mooi onder water.
Echt super stoer wat je allemaal doet! Dat je moe bent kan ik me wel voorstellen dus rust nog lekker uit en geniet van het mooie weer, want voor je het weet is het voorbij.
De groetjes en tot gauw Bert en Carla

Oma mes

Hallo Lieve Simone
Ik heb je foto's weer gezien en ze zijn erg mooi
ONDER WATER IS HET OOK HEEL MOOI GENIET
NOG MAAR EEN PAAR WEKEN WANT DIE ZIJN ZO OM
HIER GAAT HET GOED TOT GAUW GR. VAN OMA

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!