Simone ontdekt de wereld

me, myself and I

Heeeej Lieve allemaal,

Wat een reacties.. leuk te weten dat velen me volgen!
En er is al ontzettend veel veranderd in de tussen tijd. dit is even een snelle update!

Diantha mijn reismaatje heeft het land alweer verlaten op weg naar huis! Ze had het al moeilijk bij het afscheid en dat gevoel werd niet minder tijdens de vlucht en het zijn in Bangkok!
Vanaf nu ben ik dus op mezelf aangewezen, maar ik weet zeker dat het me wel gaat lukken!

Ze is net vertrokken, maar we hebben vandaag op mijn verjaardag nog lekker gefietst door bangkok, we hadden een leuke guide en gezellige andere mensen (nederlands), ik voel me ook niet echt jarig maar ik ben nu toch echt 21!

Morgen vertrek ik uit Bangkok en reis ik via een korte stop in ayutthaya door naar Chiang Mai.
Als ik in Chiang Mai ben zal ik een uitgebreide blog schrijven en wat foto's uploaden zodat jullie een beter beeld krijgen!

Heel veel liefs!!!

Reacties

Reacties

Bas

Gefeliciteerd hè lieverd :-).

Maar het gaat je wel lukken hoor, je had alweer genoeg mensen daar om je heen.

Kus

Miriam

Hee!

Fijne verjaardag nog, en ik hoop dat het je bevalt in je eentje! veel plezier en succes!

Xx

mieke

Lieve Simone,

Gewoon doorgaan, maak er wat moois van, geniet en blijf je 'boerenverstand' gebruiken dan komt het goed. xx mieke

Kroon

Nemen jullie nog een paar lekkere Thaise HOEREN mee :P:P

Heel veel plezier daar meiden. Zal er echt mooi uitzien :D

Ciao!! xx

Melvin

Hey Simone! Gefeliciteerd!!!! Klinkt als een aparte verjaardag maar jij gaat je wel redden daar! X

Arnout

Hey Simone!
Wat vet joh! Lastig dat je plots alleen bent, maarja dat ga je redden! Als je nog tips of info wilt hoor ik het wel.

Succes daar en fijne verjaardag nog!!

Simone

Heeey Moontje!!!
Van Harte Gefeliciteerd met je 21e verjaardag meid!
En wat een blog, niet te geloven wat een bikkel ben jij (had ook niet anders verwacht hoor ;) Go for it!)
Heel veel plezier enne lekker veel nieuwe leuke gezellige mensen ontmoeten hè!
KUS

Nico

Hoi Simone, Van Harte met je verjaardag. Maak er iets moois van, dat lukt je wel.

Groetjes.

Jeannette

Heel veel succes in je eentje. Maar jj gaat het zeker redden Doe voorzichtig en hou ons op de hoogte.
xxx

Alfred

Hallo Jarige job, Gefeliciteerd ( Bas zegt ook niks ) met je verjaardag. Het is inderdaad een grote verandering !!! Toch hoop ik dat je nog heel veel plezier heb met je reis en alle leuke mensen die je ontmoet. Doen voorzichtig en veel plezier

Marion en Alfred

Hee Lieverd,
Allereerst van harte gefeliciteerd.
Heel erg jammer dat Diantha gestopt is. Maar meid, ondanks dat je best even zult balen, weten we zeker dat je voldoende mensen om je heen zult vinden, waar je verder het avontuur mee in zal gaan.
Blijven genieten van deze mooie reis.
liefs

Oppas familie

He liefie, van harte gefeliciteerd met je verjaardag van ons allen! Wat stoer van je om toch alleen door te gaan. Dit wordt een ervaring voor 't leven. Je gaat denk ik heel veel mensen ontmoeten juist omdat je alleen bent. Geniet ervan en we missen je maar je mist niks hier. Kus kus Pas, Tijn en de meiden

shaniska

Heey!
Gefeliciteerdd! =)
Veel plezier daar all by yourself, maar komt wel goed denk ik!
XX

Eva

Hey Simone, wat een nieuws, Gefeliciteerd en nu wordt het een extra uitdaging, komt vast goed! Have Fun! x

jeffrey

hoi simone,

gefeliciteerd met je 21e verjaardag.
Wat stoer dat je alleen verder gaat!!
maak er wat mooi's van! ook in je eentje
succes, liefs jeff

Lisan

You go girl!! X

lex

hee simone.. gefeliciteerd met je 21e verjaardag.
suc6 met je reis;)

xx

nico@vandiemenadviesgroep.nl

Hoi Simone, Gefeliciteerd met je verjaardag. Ik weet zeker dat je het gaat redden alleen. We missen je wel op de demo. Volgend jaar beter.

Groetjes Nico

serena

ooh ooh die diant,
sieb heel veel succes in je eentje.. misschien kom ik je in oktober wel weer ergens opzoeken!
xx

serena

en gefeliciteerd!x

Papa en Anne

Lieve Simone,
Jarig
21 jaar worden en dat in een ander werelddeel…moet wel een aparte ervaring zijn. Kan me voorstellen dat je je niet echt jarig voelt als je al fietsend Bangkok aan het verkennen bent maar hopelijk heb je later op de avond een fantastische thaise ‘borrel’ genomen? Wat is hiep hiep hoera eigenlijk in het Thais? Hop Hop hie of zoiets?
Wij hebben in ieder geval op je geproost en lang zal ze leven gezongen (yep, het klonk inderdaad vals, grijns). Dus kleine/grote dame vanuit Nederland met liefde ????????? -jin -die \doewaj (als het goed is staat er GEFELICITEERD)

Avontuur
We moesten even slikken toen we hoorden dat Diantha nu al naar huis wilde en dat jij alleen verder moet reizen maar je bent wel heel stoer dat je het doet. Misschien is het ook wel beter zo, toch? Je zal ongetwijfeld op deze manier veel meer mensen ontmoeten en dat is alleen maar mooi. Alle vertrouwen in je creativiteit en doorzettingsvermogen.
Maak er een avontuur van!

Liefs
Papa, Anne en een felicitatie- poot van Kees
xxx

Maris

Happy birthday! Wist het niet zo snel te vertalen naar het Thais :) Zeg als je te laat thuis bent adviseer ik je niet via het keukendak te klimmen. Rob my lover heeft het wel gedaan en mocht gezellig de cel in omdat ze dachten dat hij inbrak!
Anyway, dat is me toch ook nieuws.. Nou in Oostenrijk heb ik duidelijk gezien dat je echt stoer bent, je had makkelijk met de mannen meegekund hoor! Heel veel plezier en succes, kus

oma van diantha

lieve simoon
van harte gefeliciteerd
o meid wat vinden wij het rot voor jou
maar we hopen dat jij er wat van maakt
maar daar twijfelen we niet aan
nou meis fijne reis lieve gr van ons

fleur

gefeliciteerd!! jammer dat diant terug is! veel plezier nog!

kus kus

buurtjes

lieve Siep,
van harte gefeliciteerd, jammer van diantha, maar het gaat zeker helemaal goed, pas goed op jezelf en veel plezier,
liefs van de panochaatjes

rory

ach ja wat zal ik hier is op zeggen!

ik denk dat ik het gewoon hou op gefeliciteerd hiep hiep hoera

en maak er wat van in je uppie!

JE KAN HET SIEP! haha

groetjes

marcel en betty

Lieve Siep,

Heel hartelijk gefeliciteerde met je verjaardag EENENTWINTIG !!!!!!!!!!!!
Jammer dat je alleen verder moet maar je redt het!!!!!!!!!!!!
Met Opa gaat het ook al weer wat beter dus dat is goed nieuws.
Neem een lekkere borrel op je verjaardag en geniet van alles wat je tegen komt.

Heel veel groetjes van Marcel en Betty.

Papa

Oeps....de Thaise tekens worden omgezet in vraagtekens...maar de uitspraak klopt wel :-) denken we...

Evelien

Hee Jarige job, gefeliciteerd met je verjaardag! nu ben je officieel volwassen.! Geniet ervan! Liefs x

Lex en Lia

Hoi Simone,
In ieder geval van harte met je 21e verjaardag. We weten niet of het bij jou al licht aan het worden is en een nieuwe dag aangebroken is, zodat je eigenlijk gisteren jarig was. Toch nogmaals: dikke felicitaties.
Alleen op reis, maar niet alleen op de wereld. We lezen jouw stories nu al gretig en ook de vele reacties. Heel veel plezier en geniet van alles wat je onderweg meemaakt in het land van de eeuwige glimlach !!
Dikke zoen van
Lex en Lia

Oma Mes.

Lieve Simone ik ben er van geschrokken dat je nu alleen
verder moet en ook gaat, maar je bent een echte doorzetter dus je komt er wel ,maak er ondanks alles wat moois van en pas goed op jezelf.
groetjes van Oma.

Wiebe en Yvon

Heey Siep, oma belde net en die vertelde dat je nu helemaal alleen verder gaat met je reis nu je vriendin terug is naar nederland.
Jeetje ik vind het nogal wat, maar zet hem op daar en maak er een mooie reis van daar ben je tenslotte voor gekomen.
Doe voorzichtig, we denken aan je, liefs van ons

carla

Hoi Simone,
Jij bent me toch ook een bikkel he dat je gewoon in je eentje verder gaat, maar je hebt groot gelijk natuurlijk,
je bent er net dan ga je toch nog niet naar huis!
Ik ben er van overtuigd dat je vast wel hele leuke mensen tegenkomt waar je misschien ook wel een eind mee optrekt, dat deed Roel toch ook!!
Nou meid ik wens je heel veel plezier en kijk goed uit groetjes van ons

Frans

Hey lieve Simone. Zojuist heeft papa even een bakkie gedaan bij ons in Nieuw Vennep. Ook ik geloof erin dat jij er zonder Diantha iets moois van gaat maken. Je bent immers een stoere meid. Jeannette rijdt nu naar huis en ik ga zo afsluiten en aan het weekend beginnen. Lieve groeten van Jeannette en mij.

Wouter en Loraine

He lieve Simoon,
Een beetje laat, maar alsnog gefeliciflapstaart. Wat stoer van je dat je alleen verder gaat! We weten zeker dat het een avontuur wordt! We kijken snel weer op je blog en zijn natuurlijk ook erg benieuwd naar je foto's.

Dikke kus Wouter en Loraine

mark

Hey simone.
Had van me moeder de site ff gekregen en hoorde dat je alleen verder moet wel jammer voor je .
Maar jouw kennende ga je het wel redden in je eentje .
Nou maak er een mooie reis van en doe voorzichtig .
De hele familie zal aan je denken.
Groetjes je neef mark

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!