Simone ontdekt de wereld

Jungle

Hier ben ik alweer, voor een korte snelle update!

Marnix is de avond dat ik een kleine dip had aangekomen, dat was meteen erg gezellig, die dip was ik dus snel kwijt! En op het terras kwamen we 2 dames uit nederland tegen, dus al snel zaten we met zijn 4e lekker te kletsen en lagen we laat op bed!

De volgende dag hebben we ons laten masseren, en dat was echt de moeite waard:) daarna zijn we onze jungletocht die we allebei graag wilde doen gaan boeken op aanraden van de Nederlandse dames.

Het is een jungle tocht in de outside, je komt er dus nauwelijks iemand tegen laat staan toeristen, wel waren er nog minimaal 2 andere backpackers nodig die ook deze trip wilden doen. En die zijn vandaag dan ook gevonden, 3 spanjaarden die erg goed engels spreken, Alex, Anne en Maria! zal wel een gezellige boel worden dus.

Straks hebben we een meeting en dan kunnen we morgen ochtend vertrekken, ik ben dan dus 3 dagen niet bereikbaar en zal jullie op vrijdag laten weten hoe het is geweest!

Byebye

Reacties

Reacties

Bas

Gelukkig ben je weer wat mensen tegengekomen!
Zo wordt 't nog gezellig ook ;-).

We bellen vanavond even.

X

Eef

Hee Siep,

haha zoals beloofd ik heb mijn rijbewijs vandaag gehaald, ben zo blij!!:) Geniet van de jungle tocht! Have fun. Liefs

Marion

Hee lieverd,

zit ik een heel epistel te schrijven, is ie in ene weg, zie ik ineens dat Bas ook aan het schrijven was. Komt gewoon door hem. Zal wel telepathie zijn. Alfred had het vorige berichtje ook al om dezelfde tijd geschreven als ik.
Maar goed, ik ben hartstikke blij dat je gezellige mensen hebt ontmoet.
En wat heerlijk zo'n massage, zeker door die thaise popjes, die kunnen het wel. Gewoon regelmatig even lekker laten verwennen, per slot van rekening is zo'n zware tas toch een aanval op je rug. Goede reden toch? Ach en anders toch zonder reden, ook goed.

Ben wel heel benieuwd naar je jungle verhalen. En dan met name ook het slapen. Mijn god, zou wat voor mij zijn...... tussen al die enge dieren, ha, ha!

Nou meid, tot snel, ben vol verwachting naar je volgende verhalen.
Liefs

Melvin

Go for it Jane!

carla

Hallo Simone,
Ik ben blij dat je alweer uit je dipje bent. Je hebt groot gelijk dat je een lekkere massage hebt genomen dat kunnen ze wel daar! Je rug heeft toch heel wat te verduren. Je slaapt natuurlijk in een tentje in de jungle, nou dat zou ik toch wel een beetje eng vinden met al die rare beesten daar. Ik ben benieuwd naar je volgende reisverslag. Nou de groetjes van de stotjes!!!

Anne Spijker

Hi moon,

Ik vind het super stoer dat je het nu in je eentje doet. Van die massage wordt ik wel jaloers hoor phoe! Geniet er maar lekker van en ben benieuwd naar je jungle avontuur.

x

Shaniska

Spannend in the middle of the jungle!
X

Diant

Ik hoop dat de massage deze x wel beter was;)
Have fun in de jungle, kijk je wel uit voor die grote kakkerlakken, spinnen en slangenxD
xxx

tim

hallo siem

ik lees dat je de jungle in gaat. Lijkt me zuper leuk maar maak een hoop moie foto's en en ik lees volgende keer wel weer een reisverslag van je heel veel plezier en hoop dat je veel mooie dingen ziet
groetjes tim en denise

Bas en Elvira

Hey Simoon!

Super he the Jungle en heel leuk dat je allemaal mensen ontmoet, want in je eentje is het minder leuk natuurlijk. Heel veel plezier in the Jungle en we houden je site in de gaten.

Groetjes Bas en Elvira

nico

Hoi simone,

top dat je de jungle ingaat. Gisteren hebben we je wel gemist met de demo. Hij ging wel goed. Hebben onze uitvoering met twee snowboarders gedaan. En op twee banen te gelijk. Veel plezier in de jungle

Groet Nico

andré en mieke

klinkt goed, veel plezier! kus van ons en v d kids.

Bas

Ik kan nu ook wel zo'n massage gebruiken?
Kan je d'r ééntje mee terug nemen? ;-)

Maris

Hi Plien, Wat lees ik nu, je verveelt je helemaal niet?! ;) Ik, Bianca, was toch wel even aan het piekeren hoor, dat is trouwens moeilijk nadenken maar dan wel heuuuuuuuuuuuuuuuuuul vaak. Postbode Siemen kijkt elke dag bij de post of er al een kaart bij zit maar ik heb gezegd dat hij vervangen is voor imeel :p Nou zit postbode Siemen wel een beetje in een dip, dus dat is wel weer errug sneu. Gelukkig heb ik een kano bewaard voor hem, een koek hè niet een boot, hij is wel al al beetje aan het kruimelen maar mijn moeder zegt altijd dat een koek toch niet heel je buik in kan.

Ik wens je heel veel plezier in de djunkel, lijkt me heel spannend zonder kaplaarzen maar als je gewoon denkt dat je in de moestuin van tante Carla bent dan hoef je niet heul bang te zijn ofzo...

Veul plezier hè, ook groetjes van postbode Siemen!

Lill

Siepie!
Wat een verhalen allemaal.. Echt super cool :) Ik heb de site ook even doorgegeven aan Christa en de rest, kunnen zij jou ook volgen! Yup, ben er deze week weer aan het werk.. Mijn stage is een week uitgesteld vanwege brand in het pand! Heb dus vandaag een overheerlijk gebakken eitje op :P We moesten meteen allemaal aan je denken, haha!
Nou meis geniet van alles, we denken aan je :)
Liefs Xx

alfred

Hoi Simone, Ondanks je dierenleed ( ik kan mij je reactie goed voorstellen ) maak je toch ook heel veel prachtige dingen mee !! Wat het weer betreft is het hier wel beter ( geen regen ) . Voor de rest hebben wij ( vooral Wouter ) veel te stellen met Bas. Hij heeft veel te veel energie over. Gelukkig moest hij de hele week voetballen. Groetjes Alfred

Rob en Wil

Afgesproken Simone, wij aan niet op een olifant. Niet dat die kans nou heel erg groot was, maar als ik je verhaal lees begrijp ik precies hoe je je moet hebben gevoeld. Ik zou ook vreselijk medelijden met die olifant hebben gehad. Verder is het wel weer een fantastisch verhaal over de jungle en het raften. Geniet maar verder en de groetjes vanuit Zwaanshoek.

Oma Mes

Lieve Simone wat heb jij in die paar weken al veel meegemaakt en ook gezien, ik vind het ook heel zielig wat ze met die olifant doen dat is voor mij ook niet om aan te zien, er is zoveel dieren leed maar daar moet je nu maar niet te lang bij stil blijven staan, ga jij maar verder met genieten . liefs en kus van mij doei .

carla

hoi Simone,

Ik begrijp precies hoe je je gevoeld moet hebben toen die olifant met de stok er van langs kreeg, je bent in staat om die kerel ook een paar stokslagen te geven.
Het is toch zo zielig en alleen omdat de mensen zonodig op een olifant willen zitten!
Maar ga lekker door met genieten en dan kunnen wij weer van jouw leuke verhalen genieten.
Liefs van de stotjes.

carla

hey siep ik heb net je foto's bekeken en dat ziet er ook heel gaaf uit in die jungle hoor en dat gidsje is ook maar een kleintje!!!!

Oma Mes

Halo simone ik heb je foto`s net bekeken en ik vlnd ze heel mooi ik wacht weer op de volgende heel veel plezier groetjes Oma.

fam.warmerdam uit vogelenzang

geniet maar van al het moois wij volgen je met grote belangsteling goede reis doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!