Simone ontdekt de wereld

Typhoon

Tsjaaa...Eigenlijk hoop ik dat ik vele stinkend jaloers heb gemaakt met mijn foto's!
Niet uit eigen belang maar om jullie zo gek te krijgen ook naar koh phi phi af te reizen om te duiken!!! Het is zo waanzinnig mooi, zo rust gevend, je voelt je alsof je zweeft en er van alles aan je voorbij drijft..!

En op phi phi drijft er een hoop aan je voorbij, zo heb ik meerdere malen oog in oog gestaan met een leopard shark, blacktip shark, meerdere turtles, en heel veel lieve kleine nemo's!
Helaas was de blacktip shark sneller dan de camera, maar hij staat op mijn netvlies gebrand! oehh.. hij zag er echt eng uit, en ik was eigenlijk een soort van blij dat hij weg zwom!
De padi behalen was niet heel erg moeilijk, na wat video's kijken en quizjes maken weet je eigenlijk alles! Je doet nog wat praktijk oefeningen in het water en maakt 4 duiken met de instructeur! Dan maak je een examen en is je padi in the pocket!

Ik ben daarna nog 3 dagen op phi phi gebleven, hele leuke mensen ontmoet, en eindelijk een soort echte vriendschap opgebouwd! Want je hebt een hoop vrienden hier maar eigenlijk ook niet, alles is vaak zo oppervlakkig en bijna niemand laat zijn eigen ik zien!
Maar met Sai, een thais-engels meisje dat achter de receptie van de duikschool werkte en verschillende instructeurs heb ik ontzettende leuke avonden gehad, eigenlijk zo leuk dat ik het eiland niet meer afwilde!!!

Toch ben ik door gereist naar koh Lanta, dit moest heel mooi zijn maar in de regen ziet alles er toch een stuk triester uit, dus na 2 dagen regen ben ik terug naar krabi gegaan om vanuit daar door te reizen naar Chumphon. Hier wil ik gaan leren kitesurfen en ik ben vandaag ook direct begonnen met les maar ook nu heb ik niet de meeste mazzel, er beweegt zich een grote storm deze kant op die waarschijnlijk morgen of overmorgen zal uitmonden in een typhoon... Ik hoop dat ze hier net zo slecht zijn in het weer voorspellen als piet paulusma en ik morgen een perfect windje in de vlieger heb staan!

Tot zover even een korte update,
en mocht ik niet weg geblazen worden door de typhoon dan land ik op 8 december om 14.00 uur op schiphol...

See ya...X

Reacties

Reacties

Eef

Nou einde is in zicht ... je zal het vast wel fijn vinden maar vergeet niet dat het hier regent en waait en nog steeds precies het zelfde is, dus geniet er echt nog even van!! X eef
tot op het skicentrum

serena

ik ga je nu de mail sturen van bangkok met de shop tips!
xx

Stephanie Bocxe

Hoi Simoon!!
WOUH WOUH WOUH/!! Hoe jaloers maak je me! Echt geweldig de foto's! Super joh! Geniet er nog lekker van! Want het einde zit er zo te lezen aan te komen! Tot in Nederland!
Beso

Evelien

Hee Simoon,
Wat maak jij toch onwijs gave dingen mee zeg! Eén ding is zeker deze reis neemt niemand je meer af! Geniet van de laatste weekjes nog, voor je het weet ben je weer in het koude kikkerlandje.Heel veel plezier, en succes met kitesurfen, zal voor je duimen dat er een goeie wind staat XXX

Lex en Lia

Hoi Simone,
De foto's zijn inderdaad indrukwekkend en het duiken heb je snel onder de knie gekregen. Nu nog het kitesurfen. Zo te lezen zal het je niet aan wind ontbreken...... Doe voorzichtig en geniet van de laatste dagen van deze prachtige reis !!!
Groeten van Lia en Lex

Mette

Hej Simone,
Fantastisch dat jij zo kunt genieten van alles wat je meemaakt! En heb je al plannen gemaakt voor een nieuwe reis?
We missen je bij de ski vereniging. We gaan je zeker bellen als je weer terug bent! Geniet er nog van, warme groet van Mette

Jeannette

Hoi lieve Simone,

Wat een mooie foto's, schitterend.
Je geniet er volop van en je doet zeker heel veel indrukken op.
Ga nog even van deze laatste dagen genieten.
Zien we je weer gezellig met veel verhalen terug in Nederland.
Hoe is met je conditie? Kan je ons weer training geven?
Lieve groetjes kus
Jeannette

Lis

We need some kiting to do!! Jippiee!
Goed leren hè! Dan kunnen we lekker samen als je terug bent!!:D
X

Messen

Ha die Simone,
Niet voor te stellen dat je volgende week al weer terug bent, qua weer en belevenissen zal het wel behoorlijk wennen worden, maar je hebt het toch maar mooi allemaal gedaan en zelfs in je eentje! Prachtige foto's inderdaad weer, of wij er ooit naar toe gaan, durf ik nu nog niet te zeggen, aan de foto's zal het in ieder geval niet liggen. Ik zou zeggen een hele goede reis terug en tot snel!
Groetjes van ons allemaal

Jeannette

Lieve Simone,

Nog een paar dagen en dan reis je weer naar huis toe.
Een hele goede, gezellige reis met geen vertraging wensen wij je.
We zien je snel weer in Nederland met al je verhalen, we zijn benieuwd naar je en het is weer fijn om je te zien en te horen.

Liefs van ons en tot gauw
xxx Jeannette

Viola

He Simone, Nog even en je bent weer terug in je eigen kikkerlandje! Een hele goede reis en hopelijk zien we je snel weer! Het skicentrum weet je weer te vinden en heeft je hard nodig...! Doei! veel liefs

Pap

Hoi Siep, Je belevenissen in Azie zijn weer teneinde.
Wat zal je een hoop te vertellen hebben van wat je allemaal meegemaakt heb.
Na al alles ,wat ik allemaal gehoord heb via mail, msn en skype.
Ik sta al in de startblokken om je weer welkom te heten op Schiphol !
Zie je straks X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!